دکتر طاهره فروغی فر » جراحی زیبایی واژن » هزینه عمل تنگ کردن واژن در تهران سال 1403

هزینه عمل تنگ کردن واژن در تهران سال 1403

هزینه عمل تنگ کردن واژن اولین دغدغه افرادی است که کاندید انجام این عمل جراحی می شوند. افزایش سن و تجربه زایمان از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر میزان گشادی واژن هستند. این عوامل، کشیدگی بافت های واژن و در نتیجه تغییر فرم و شل شدن عضلات آن را به دنبال دارند. گشاد شدن واژن، اختلال در عملکرد جنسی و کاهش رضایت زوجین از رابطه زناشویی را به همراه دارد.

از دیگر تاثیرات این عارضه بر بانوان می توان به کاهش اعتماد به نفس و ایجاد حس شرم در آن ها اشاره نمود. راهکارهایی برای درمان این عارضه وجود دارد که روش جراحی یکی از موثرترین آن ها است. در ادامه به طور مفصل به موضوع برطرف کردن گشادی واژن به روش جراحی و هزینه های مربوط به آن خواهیم پرداخت.

 

مهم ترین علل بروز عارضه گشادی واژن

قبل از آنکه به تخمین هزینه عمل تنگ کردن واژن در تهران  بپردازیم، بهتر است بیشتر با علل به وجود آمدن این عارضه آشنا شوید. علت بروز این عارضه تنها به زایمان های طبیعی مکرر و افزایش سن محدود نمی شود. هرچند به نظر می رسد این عوامل مهم ترین علل افتادگی و شل شدن واژن در طول زمان هستند. از دیگر علل بروز این عارضه می توان به پاره شدن پرینه در حین زایمان، تجربه زایمان چند قلویی و علل ژنتیکی و وراثتی در برخی از افراد اشاره کرد. در ادامه به مهم ترین عوارضی که بعد از به وجود آمدن این عارضه تجربه خواهید کرد اشاره ای خواهیم داشت.

 

هزینه-عمل-تنگ-کردن-واژن-در-سال-1402

 

 

بیشتر بخوانید : هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران

عوارض گشاد شدن واژن

بیماران مبتلا به گشادی واژن با پرداخت هزینه عمل تنگ کردن واژن و سپردن این عمل به دستان یک جراح ماهر، از شر عوارض جانبی این عارضه خلاص خواهند شد. نداشتن رضایت در طول رابطه جنسی، لذت نبردن از رابطه و از دست دادن اعتماد به نفس تنها چند مورد از عوارض گشاد شدن واژن در خانم ها هستند. لازم است بدانید که در بسیاری از بیماران عوارض گشادی واژن تنها به این موارد ختم نمی شود.

در بسیاری از بیماران، علت ابتلا به عفونت های واژینال مکرر و افزایش ترشحات واژن، گشاد بودن آن است. از دیگر عوارض آن نیز می توان به بی اختیاری ادرار یا نشت ادرار به هنگام ورود استرس های روانی اشاره کرد. در این موارد، عمل جراحی تنگ کردن واژن تنها راه درمان و نجات این بیماران است. در ادامه به مهم ترین روش ها برای درمان گشادی واژن اشاره ای خواهیم داشت.

 

روش های تنگ کردن واژن در تهران

هزینه عمل تنگ کردن واژن بسته به تکنیک انتخابی و نوع جراحی متفاوت است. واژینوپلاستی و پرینورافی از جمله جراحی های زیبایی رایجی هستند که با این هدف انجام می شوند. تشخیص بهترین روش برای درمان بیماران مبتلا به گشادی واژن، بر عهده جراح و متخصص زنان است.

هزینه های انجام عمل بعد از تشخیص جراح تخمین زده می شود. هر دو روش جراحی، تحت بیهوشی عمومی یا به تشخیص جراح تحت بی حسی موضعی انجام می شوند. از مراقبت های بعد از هر دو عمل می توان به 2 الی 3 روز بستری در بیمارستان اشاره کرد. طول دوران نقاهت این جراحی ها بین 5 تا 7 روز است. بخیه های جراحی واژینوپلاستی و پرینورافی کاملا جذبی بوده و نیاز به کشیدن ندارند.

روش های غیر جراحی دیگری نیز برای درمان گشادی واژن وجود دارد. تنگ کردن واژن با نخ و لیزر از رایج ترین روش های غیر جراحی هستند که با این هدف انجام می شوند. تنگ کردن واژن با نخ به دلیل غیر استاندارد بودن نخ ها و افزایش احتمال عفونت واژینال، تقریباً منسوخ شده و روشی با نتایج کاملا موقت است. استفاده از بهترین لیزرهای روز دنیا از جمله لیزر ژولیت نیز شیوه ای کاملا بی خطر و غیر تهاجمی برای تنگ کردن ابتدا تا انتهای واژن است. در ادامه به معرفی مختصر دو روش جراحی تنگ کردن واژن خواهیم پرداخت.

  • پرینورافی

هدف از انجام عمل جراحی پرینورافی، ترمیم قسمت پرینه (فاصله بین مقعد و واژن در بخش ورودی واژن) و 2 الی 3 سانتی متر از ناحیه ورودی واژن است. پارگی یا شل شدگی این ناحیه اغلب به دنبال انجام ورزش های سنگین، زایمان طبیعی، افزایش سن و یبوست رخ می دهد. این جراحی اغلب در بیمارانی که سابقه زایمان نداشته و عضلات کف لگن آن ها سالم است انجام می گردد. در سایر موارد به تشخیص جراح عمل واژینوپلاستی انجام می شود.

  • واژینوپلاستی

قبل از تخمین هزینه عمل تنگ کردن واژن بهتر است بدانید واژینوپلاستی چیست و چگونه انجام می شود. این عمل با هدف ترمیم تمام طول کانال واژن و ترمیم عضلات کف لگنی انجام می شود. نتیجه عمل واژینوپلاستی، سفت شدن واژن و بهبود عملکرد کلی آن است. عملکرد فعلی و کنترل عضلانی واژن طی یک معاینه فیزیکی توسط جراح بررسی شده و در صورت نیاز انجام این جراحی برای بیمار تجویز می شود.

 

هزینه-عمل-تنگ-کردن-واژن

تخمین هزینه تنگ کردن واژن در تهران

هزینه تنگ کردن واژن در تهران اغلب با توجه به وضعیت بیمار متفاوت بوده و از مجموع تمام هزینه های جانبی آن تخمین زده می شود. مانند هر جراحی دیگری هزینه های جراحی واژینوپلاستی شامل موارد زیر می شود:

  • دستمزد جراح، تیم بیهوشی و دستیاران،
  • هزینه ویزیت ها و مراقبت های قبل و بعد از عمل،
  • هزینه بستری در بیمارستان دولتی یا کلینیک خصوصی،
  • مدت زمان بستری در بیمارستان یا کلینیک،
  • هزینه ابزارها و تجهیزات مورد استفاده در اتاق عمل،
  • هزینه انجام جراحی های همزمان مانند لابیاپلاستی.

 

لازم به ذکر است که هزینه عمل تنگ کردن واژن در بیمارستان و کلینیک های خصوصی بالاتر از انجام آن در مراکز دولتی خواهد بود. مدت زمان بستری نیز بر هزینه های تمام شده بیماران تاثیر می گذارد. روش، تجهیزات و ابزاری که برای جراحی بیمار انتخاب می شوند هزینه های متفاوتی دارند. به طور مثال هزینه تنگ کردن واژن با لیزر کمتر از واژینوپلاستی است.

همچنین انجام همزمان دیگر جراحی های زیبایی واژن مانند استفاده از نخ های جوانساز، لابیاپلاستی، جراحی تقویت نقطه جی و غیره، هزینه های نهایی بیمار را افزایش می دهد. دستمزد جراح نیز با توجه به میزان مهارت، سابقه، تجربه، دانش و تخصص او متفاوت خواهد بود. به طور کلی می توان گفت هزینه انجام عمل واژینوپلاستی توسط یک متخصص حاذق در این حوزه بالاتر از سایر جراحان است.

 

بیشتر بخوانید :  هزینه ترمیم بکارت در تهران

هزینه-تنگ-کردن-واژن-در-تهران

 

پرداخت هزینه عمل تنگ کردن واژن با بیمه

برای بررسی و تخمین دقیق هزینه عمل تنگ کردن واژن ، لازم است به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید. هزینه نهایی بعد از انجام معاینات دقیق مشخص شده و در هر بیمار متفاوت است. جراحی های لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، روشن سازی و غیره در دسته جراحی های زیبایی قرار می گیرند. در نتیجه هزینه های این عمل های جراحی تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار ندارد و باید شخصاً توسط خود بیمار پرداخت شود.

 

 

هزینه عمل تنگ کردن واژن در تهران در سال 1403

بر اساس آنچه گفته شد هزینه عمل تنگ کردن واژن در سال 1402 در تهران به عوامل مختلفی وابسته است. تکنیک تنگ کردن، نیاز به بیهوشی یا بی حسی، تخصص جراح، تجهیزات مورد استفاده و وضعیت بیمار همگی از مهم ترین موارد تاثیرگذار بر هزینه های نهایی این جراحی هستند. انجام همزمان چند جراحی زیبایی در یک زمان نیز بر هزینه های نهایی تخمین زده شده تاثیر می گذارد.

روش های غیر جراحی چون لیزر هزینه کمتری نسبت به جراحی واژینوپلاستی دارند. هرچند تشخیص بهترین روش برای درمان بیمار بر عهده جراح بوده و بعد از معاینه فیزیکی لگنی تعیین می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه عمل واژینوپلاستی در تهران از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *