دکتر طاهره فروغی فر » جراحی زیبایی واژن » دکتر خوب واژینوپلاستی در تهران

دکتر خوب واژینوپلاستی در تهران

تنگ کردن واژن یا واژینوپلاستی

دکتر طاهره فروغی فر ، فلوشیپ فوق تخصصی زنان، زایمان و جراح زیبایی زنان در این مقاله در مورد عمل واژینوپلاستی برای شماعزیزان توضیح می دهند.باماهمراه باشید.

عمل واژینوپلاستی به عملی گفته می شود که، در ناحیه واژن انجام می شود. این عمل مزایای بسیار زیادی دارد و باعث ترمیم، جوانسازی و بازسازی واژن می شود. معمولا خانم هایی که چندین بارداری پی در پی داشته اند و یا کسانی که سن آنها بالا رفته است با این مشکل رو به رو هستند. همچنین فعالیت های سنگین و بسیاری مشکلات دیگر می تواند باعث آسیب رساندن به عضلات و بافت های واژن شود.

 

دکتر-طاهره-فروغی-فر

 

با جراحی واژینوپلاستی می توانید تا حد قابل توجهی این مشکل را برطرف کنید. این عمل با رفع گشادی واژن، جنبه درمانی نیز دارد. گشادی واژن و شل شدن عضلات این ناحیه در بعضی از خانم ها موجب بی اختیاری ادرار می شود. گشادی واژن و از بین رفتن فرم طبیعی آن باعث پایین آمدن اعتماد به نفس خانم ها در مقابل همسرشان می شود. همچنین گشاد شدن واژن، لذت یک رابطه جنسی ایده آل را از این افراد گرفته است.

پیش از انجام عمل واژینوپلاستی باید به پزشک مراجعه کنید و آزمایش های لازم قبل از عمل را انجام دهید. بعد از بررسی نتیجه آزمایشات و مراجعه به پزشک، در صورت نداشتن مشکل می توانید جراحی واژینوپلاستی را انجام دهید و از نتیجه آن لذت ببرید. بنا بر نظر پزشک و وضعیت بیمار، در حین عمل از بی حس موضعی و یا بیهوشی  استفاده می شود.

 

مزایای واژینوپلاستی در تهران

اگر بخواهید مزایای عمل واژینوپلاستی را بدانید باید بگوییم این عمل باعث بهبود رابطه جنسی و کیفیت زندگی می شود. رفع عفونت های مکرر واژن و جلوگیری از بی اختیاری ادرار از جمله مزیت های دیگر این عمل است. اگر تمامی مراقبت های بعد از عمل را به خوبی انجام دهید و نکات لازم را رعایت کنید نتیجه این عمل تا مدت های طولانی ماندگار می باشد.

 

 

چه کسانی می توانند جراحی واژینوپلاستی انجام دهند؟

واژینوپلاستی یک عمل زیبایی واژن است و تقریباً تمامی خانم های بالغ و سالم می توانند عمل واژینوپلاستی را انجام دهد.حتی اگر واژن آنها آسیب جدی ندیده باشد می ‌توانند واژن خود را زیباتر و یا تنگ تر نمایند .

 

بهترین-جراح-واژینوپلاستی-در-تهران

 

مراحل عمل واژینوپلاستی

مراحل عمل واژینوپلاستی به شرح زیر است:

  1. مشخص کردن نیاز به واژینوپلاستی: برای اولین قدم، پزشک با بررسی وضعیت واژن بیمار، تشخیص می‌دهد که آیا نیاز به واژینوپلاستی وجود دارد یا نه.
  2. هماهنگی درباره جزئیات عمل: پس از تشخیص نیاز به واژینوپلاستی، پزشک با بیمار جزئیات عمل را مطرح کرده و از آن‌ها استفاده می‌کند تا نحوه انجام عمل و نتایج مورد انتظار را شرح دهد.
  3. آماده سازی بیمار: پیش از عمل، بیمار باید تمام دستورالعمل‌های پیش‌از عمل را رعایت کند که شامل توقف مصرف خوراکی و مایعات  چند ساعت قبل از عمل و شست و شو واژن  با صابون  پیش از عمل می باشد.
  4. انجام عمل: پزشک با انجام برش‌های لازم، بافت‌های داخلی و خارجی واژن را به شکلی که مطابق نیاز بیمار است تغییر می‌دهد.
  5. بازیابی ویژه در طول هفته‌های بعد عمل : پس از عمل، بیمار باید جهت بازیابی مناسب، به دستورالعمل‌های خاصی که پزشک اعلام می‌کند عمل کند.
  6. پیگیری و بازدید‌های پس از عمل: پس از چند هفته، پزشک باید بیمار را برای بازدید‌های پس‌از عمل دعوت کند تا مطمئن شود که بازیابی درستی اتفاق افتاده‌است.

برای هر فردی که به دنبال انجام واژینوپلاستی است، تجربه عمل و بازیابی بعد از آن ممکن است متفاوت باشد، لذا همیشه قبل از تصمیم گیری در مورد این عمل، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید

 

 

مراقبت های بعد ازجراحی واژینوپلاستی

مراقبت های بعد از عمل واژینوپلاستی را باید به درستی انجام دهید تا نتیجه معکوس نداشته باشد. بعد از عمل باید تا هفته ها نزدیکی نداشته باشید تا به بافت های واژن آسیب وارد نشود. بعد از گذشت چندین هفته می توانید فعالیت های روزانه خود را مانند قبل انجام دهید.

بعد از عمل واژینوپلاستی باید چند ساعتی در بیمارستان حضور داشته باشید تا مشکلی پیش نیاید و بعد از آن می توانید مرخص شوید. بعد از عمل در صورت داشتن درد می توانید طبق تجویز دکتر از مسکن استفاده کنید.

در حین جراحی واژینوپلاستی قسمت های شل و آسیب دیده واژن برداشته می شود. قسمت های دیگر کشیده و به هم نزدیک و بخیه می شوند. بخیه های به کار رفته در این عمل از نوع جذبی می باشند. این عمل به آسانی و بدون هیچ دردی در بیمارستان تحت نظر پزشکان متخصص و ماهر انجام می شود.

 

دکتر-واژینوپلاستی-در-تهران

 

هزینه عمل واژینوپلاستی در تهران

هزینه عمل واژینوپلاستی در تهران  به موارد متعددی بستگی دارد. اگر بخواهیم این موارد را نام ببریم باید بگوییم کیفیت نخ بخیه، محل انجام عمل و کیفیت مواد مصرفی عواملی هستند که باعث بالا و پایین رفتن هزینه ها می شوند.

هزینه و دستمزد متخصص واژینوپلاستی نیز در هزینه کلی این عمل موثر می باشد. گاهی عمل های زیبایی دیگری نیز به همراه این عمل انجام می شود که این خود باعث ایجاد هزینه های بیشتر می شود. هزینه عمل در بیمارستان ها و کلینیک های مختلف متفاوت می باشد. اما بهتر است برای بررسی دقیق تر هزینه ها قبل از انجام عمل مشاوره انجام دهید.

بهتر است جراحی واژینوپلاستی را زمانی انجام دهید که دیگر قصد بارداری نداشته باشید. زیرا بارداری و زایمان می تواند نتایج این عمل را از بین ببرد. بهترین زمان به گفته متخصصان برای انجام این عمل ۵ روز بعد از آخرین روز دوره عادت ماهیانه میباشد. بنابراین اگر قصد انجام این عمل را دارید بهتر است در زمان طلایی آن مراجعه کنید.

 

دکتر خوب واژینوپلاستی در تهران

اگر به دنبال دکتر خوب واژینوپلاستی در تهران می باشید بهتر است با ما همراه باشید. دکتر طاهره فروغی فر عمل واژینوپلاستی را با بهترین شرایط و مناسب ترین هزینه ها برای مراجعین خود انجام می دهد. یک دکتر خوب برای انجام عمل واژینوپلاستی باید تخصص و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد. با بررسی سوابق پزشک و رضایت مراجعین آن می توانید به دقت و مهارت پزشک پی ببرید.

عمل زیبایی و درمان واژن از جمله عمل های حساس است که باید زیر نظر یک دکتر خوب انجام شود. زیرا با آسیب به عصب های ناحیه واژن مشکلات جبران ناپذیری برای فرد ایجاد می شود.

دانش و تحصیلات پزشک باید به گونه ای باشد که بتواند عمل با این حساسیت را بدون هیچ مشکلی انجام دهد. داشتن اندام جنسی سالم و زیبا مانند داشتن چهره ی زیبا برای خانم ها واجب می باشد. عمل هایی مانند عمل واژینوپلاستی به خانم ها کمک می‌کند که سلامتی و زیبایی از دست رفته خود را با هزینه ای مناسب بازیابی کنند. داشتن یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش حق مسلم همه ی بانوان می باشد.

اگر شما و یا دوستانتان نیز از وجود این مشکل رنج می برید می توانید با عمل واژینوپلاستی زیر نظر یک دکتر خوب مشکل خود را برطرف کنید. شل شدن عضلات واژن یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اکثر خانم ها از وجود آن رنج می برند. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که باعث بروز این مشکل می شوند.

جراحی واژینوپلاستی و یا عمل تنگ کردن واژن به عضلات این ناحیه کمک می کند که دوباره توانایی ها و قابلیت های قبلی خود را بدست آورند. در نتیجه قطر داخلی واژن دوباره به اندازه دلخواه در می آید. پزشک متخصص و ماهر با انجام درست عمل واژینوپلاستی به فرد کمک می کند که زیبایی از دست رفته خود را بدست بیاورد.

اندازه قطر داخلی واژن نیز باید به گونه ای باشد که فرد در حین رابطه دچار مشکل نشود. اگر این عمل در مرکزی نامناسب و توسط افراد مبتدی انجام شود می تواند مشکلات بسیار زیادی برای فرد ایجاد کند. بنابراین در انتخاب پزشک و بررسی سوابق کاری آن باید دقت کافی داشته باشید. زیرا انجام اینگونه عمل ها رابطه مستقیم با سلامت بدن و زندگی شما دارد.

 

 

این مطالب نیز ممکن است برای شما مفید باشد

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

1 دیدگاه
  1. محدثه

    من این عمل انجام دادم پیش خانم دکتر و خیلی راضیم

    پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *