دکتر طاهره فروغی فر » بیماری های زنان » بهترین دکتر زنان درمان زگیل تناسلی در تهران

بهترین دکتر زنان درمان زگیل تناسلی در تهران

درمان زگیل تناسلی در تهران توسط دکتر زنان خوب

می توان گفت یکی از شایع ترین عفونت های مقاربتی، زگیل تناسلی است، اغلب افراد در طول زندگی خود مقاربت جنسی را تجربه می کنند، بنابراین ممکن است به یکی از انواع ویروس پاپیلومای انسانی دچار شوند، زگیل تناسلی علائمی دارد و راه هایی برای پیشگیری و درمان این بیماری وجود دارد، که در ادامه درباره آن بیشتر می خوانیم،دراین مقاله از سایت دکتر طاهره فروغی فر ، فلوشیپ فوق تخصصی زنان، زایمان و جراح زیبایی زنان با ما همراه باشید.

.

یهترین دکتر زنان درمان زگیل تناسلی در تهران

زگیل تناسلی چیست و چگونه تاثیر می گذارد؟

اگر بخواهیم به زبان ساده بیان کنیم، زگیل تناسلی در ناحیه ی تناسلی در بافت های مرطوب موثر هستند و شکل آن ها مانند برجستگی های شبیه به گوشت بوده که تجمع آن ها مانند گل کلم خواهد بود.

• اما گاهی اوقات زگیل ها کوچک بوده و با چشم قابل مشاهده نیستند.
  • یا در مواقعی اصلا علائمی از خود بروز نداده و بیمار به خودی خود درمان می شود.

زگیل تناسلی و سرطان

بسیاری از افراد سوال می کنند، آیا زگیل تناسلی باعث ایجاد سرطان می شود؟

برخی از انواع زگیل تناسلی ممکن است باعث ایجاد سرطان شود و در اغلب موارد بی خطر و قابل کنترل و درمان هستند.

اگر در گذشته به زگیل تناسلی دچار شده اید، و یا از ابتلا به این ویروس ترس دارید، در ادامه علائم این ویروس و راه های پیشگیری از آن توضیح داده خواهد شد.

زگیل تناسلی و علائم آن در زنان

یکی از رایج ترین سوالات در زمینه زگیل تناسلی آن است که این ویروس در زنان در چه نواحی گسترش پیدا می کند؟

در خانم ها، زگیل تناسلی می تواند در ناحیه ای بین مقعد و دستگاه تناسلی، دهانه رحم، کانال مقعد، دیواره های واژن رشد پیدا می کند.

زگیل تناسلی و علائم آن در مردان

اما زگیل تناسلی در مردان، در سر آلت تناسلی، آلت تناسلی و مقعد رشد می یابد.

اگر فردی رابط جنسی دهانی برقرار کند، آلودگی می تواند در دهان و گلو نیز ایجاد شود.

نشانه های زگیل تناسلی کدامند؟

همانطور که گفته شد، ممکن است زگیل تناسلی نشانه و یا علائمی به همراه نداشته باشد، اما در ادامه به برخی از رایج ترین نشانه های این ویروس اشاره خواهیم کرد:

• برجستگی های گوشتی به رنگ صورتی و یا قهوه ای کوچک در نواحی آلت تناسلی
  • تجمع زگیل تناسلی شبیه به گل کلم خواهد شد.
  • در برخی موارد فرد مبتلا به زگیل تناسلی ممکن است خارش و یا ناراحتی هایی را تجربه کند.
  • خونریزی با مقاربت نیز یکی از نشانه های ابتلا به زگیل تناسلی است.

علت ایجاد ویروس زگیل تناسلی چیست؟

در حقیقت ویروس پاپیلومای انسانی منجربه ایجاد زگیل تناسلی می شود.این ویروس انواع و علائم مختلفی دارد.

راه انتقال ویروس زگیل تناسلی از طریق تماس جنسی است، حتی در مواقعی که شریک جنسی علائم و نشانه ای نداشته باشد اما اگر تنها مبتلا به این ویروس باشد، ممکن است مبتلا شود.

عوامل ریسک در زگیل تناسلی چیست؟

• مجموعه ای از عوامل ممکن است ریسک ابتلا به زگیل تناسلی در فرد را افزایش دهد، که در ادامه به مهم ترین این عوامل اشاره خواهدشد.
  • افرادی که شرکای جنسی متعددی داشته و این رابطه محافظت نشده باشد، احتمال ابتلا به زگیل تناسلی در این افراد افزایش می یابد.
  • داشتن عفونت مقاربتی نیز احتمال ابتلا به زگیل تناسلی را افزایش می یابد.
  • یکی دیگر از عواملی که خطر ابتلا به زگیل تنسالی را افزایش می دهد آن است که، با فردی رابطه جنسی داشته باشید که از سوابق جنسی وی اطلاعی نداشته باشید.
  • داشتن روابط جنسی در سنین جوانی
  • افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، که ممکن است به علت مصرف برخی از دارو یا و یا بیماری باشد، دچار سیستم ایمنی ضعیفی هستند.

عوارض زگیل تناسلی چیست؟

یکی از عوارض زگیل تناسلی، سرطان دهانه رحم و سرطان های مرتبط با مقعد، آلت تناسلی است.

زگیل تناسلی ممکن است در دوران بارداری مشکلاتی ایجاد کند.

نحوه پیشگیری از زگیل تناسلی چگونه است؟

می توان گفت از بهترین راه های برای کنترل و پیشگیری ازابتلا به زگیل تناسلی، واکسن است، که استفاده از واکسن در مردان و زنان برای محافظت در برابر زگیل تناسلی و سرطان ناشی از آن بسار مناسب است.

به طور کلی عوارض جانبی حاصل از واکسن، اغلب موارد خفیف است و تنها شامل درد در محل تزریق و تب با درجه پایین باشد.

ویژگی­های بهترین دکتر زنان درمان زگیل تناسلی در تهران

• توانایی پزشک در ایجاد اعتماد به نفس در شما
  • ایجاد یک فضای کاملاً بهداشتی و سالم در محیط کار
  • عدم سرزنش بیمار و داشتن برخوردی حمایت­گرانه
  • داشتن توصیه­های علمی و منطقی متناسب با دانش روز
  • حفظ حریم شخصی بیمار و ویزیت به­ صورت جداگانه

به یاد داشته باشید برای هر موضوعی که به پزشک مراجعه می­کنید، باید نسبت به حق و حقوق خود حساس باشید.برای یافتن بهترین بهترین دکتر زنان  که می­تواند به شما برای حل مشکلتان کمک کند، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

. با توجه به دانش تخصصی و رزومه پزشکان، می­توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از آنجایی که تاکنون درصد بسیار بالایی از بیماران مراجعه کننده به مطب خانم دکتر طاهره فروغی فر  از نحوه برخورد پرسنل، نحوه برخورد پزشک، تشخیص پزشک، وسایل مورد استفاده و خدمات انجام شده بسیار راضی بوده‌اند، شما نیز می‌توانید با اطمینان خاطر برای معاینات دوره‌ای و تشخیص زگیل تناسلی به مطب دکتر طاهره فروغی فر مراجعه کنید

.

تماس با دکتر طاهره فروغی فر: 26760572 و 26760576