دکتر طاهره فروغی فر » جراحی زیبایی واژن » دکتر خوب برای ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی)

دکتر خوب برای ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی)

دکتر خوب برای ترمیم پرده بکارت در تهران(عمل دوختن پرده بکارت )

فهرست مطالب

دکتر طاهره فروغی فر ، فلوشیپ فوق تخصصی زنان، زایمان و جراح زیبایی زنان در این مقاله در مورد عمل ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی) برای شماعزیزان توضیح می دهند.باماهمراه باشید.

دکتر-طاهره-فروغی-فر

 

 

عمل ترمیم پرده بکارت یا همان دوختن پرده بکارت در تهران، در واقع نوعی عمل جراحی است که سبب ایجاد باکرگی مجدد در بانوان می شود. این عمل توسط پزشک متخصص زنان قابل انجام است. افرادی که بنابر دلایل مختلفی از جمله تصادف، انواع جراحی های لگنی، تجاوز و … باکرگی خود را از دست داده اند، می توانند از این عمل جراحی استفاده کنند. برای این دسته از افراد انجام این جراحی به صورت کاملا قانونی صورت می گیرد.

 

روش های ترمیم پرده بکارت چیست؟

برای ایجاد باکرگی مجدد علاوه بر عمل ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی)، روش های دیگری مورد تبلیغ و توصیه قرار می گیرند. این روش ها عبارتند از: کپسول ژلاتینی، ترمیم از طریق دارو، ترمیم از طریق گیاهان دارویی و اصلاح تغذیه، ترمیم با روش لیزر. اما لازم به ذکر است که هیچ یک از این روش ها به لحاظ علمی ثابت شده نیستند و کارایی ندارند.

 

ترمیم-پرده-بکارت-هایمنوپلاستی-در-تهران

ترمیم پرده بکارت با لیزر

دراین روش ادعا میشود که  با استفاده از لیزر، پرده بکارت را ترمیم می کنند  بدون نیاز به بخیه ها و جوش خوردن آنها.

معمولاً در این روش، لبه های بافت واژن   با لیزر برش داده می شوند واین عمل به تقویت پرده بکارت کمک می کند. سپس با گذشت زمان، بافت در اطراف بریده شده به هم رشد می کند و فرآیند ترمیم در محل برش انجام می شود.

در این روش، ناحیه بکارت با تداوم جریان خون ترمیم می شود و نیازی به بخیه های جراحی  برای جوش خوردن بخیه ها نیست .کارآمد بودن این روش نامشخص است  و معمولا چندان موثر نیست.

 

هزینه ترمیم بکارت با لیزر در تهران چقدر است؟

هزینه ترمیم بکارت با لیزر ممکن است بسته به مکان جغرافیایی و تخصصی که این خدمات را ارائه می دهند، متفاوت باشد. همچنین عوامل دیگری مانند سطح شدت مشکل، تعداد جلساتی که ممکن است لازم باشد، و سایر فاکتورهای مربوطه نیز می توانند بر هزینه تأثیر بگذارند.

معمولاً قبل از شروع درمان، با دکتر خود در مورد هزینه های دقیق مشورت کنید. طبقه بندی هزینه هایی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • هزینه مربوط به هر جلسه: به عنوان مثال، شما باید هزینه های مربوط به هر جلسه ترمیم با لیزر را پرداخت کنید.
  • هزینه های مربوط به تست ها و مشاوره قبل از درمان: پیش از شروع درمان، ممکن است نیاز به انجام تست ها یا مشاوره با پزشک داشته باشید. هزینه این خدمات را نیز باید مد نظر داشته باشید.
  • هزینه های دستگاه و تجهیزات: هزینه ای که به عنوان استفاده از دستگاه و تجهیزات لیزر برای انجام درمان بکار می رود.
  • هزینه های مربوط به پس از درمان و مراقبت: در برخی موارد، پس از درمان و ترمیم پرده بکارت، ممکن است نیاز به مراقبت و داروهایی برای بهبود دوام و نتیجه درمان داشته باشید. هزینه های مربوطه نیز را در نظر بگیرید.

بنابراین، برای دریافت اطلاعات دقیقتر در مورد هزینه های ترمیم بکارت با لیزردر تهران ، توصیه می کنیم با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید و از او سوال کنید.

 

 

ترمیم-پرده-بکارت-با-لیزر

 

نحوه ی انجام عمل ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی)  در تهران

برای انجام عمل ترمیم پرده بکارت یا همان دوختن پرده بکارت ،روش های مختلفی وجود دارد. در این بین استفاده از تیغ جراحی و لیزر متداول تر است. اما به طور کلی این عمل بر اساس به هم دوختن بخش های باقی مانده از انواع پرده ی بکارت صورت می گیرد.

سپس پرده را به بخش پایینی واژن بخیه می زنند. توجه داشته باشید که پرده های غیر ارتجاعی با وقوع اولین مقاربت، تقریبا از بین می روند. به همین دلیل جراح در این موارد از پوشش سطح داخلی و کناره های  واژن بهره می گیرد. در اثر این عمل جراحی، پرده ی بکارت به صورت کاملا طبیعی ترمیم می شود. لذا پس از انجام اولین عمل جنسی بعد از عمل، واکنشی طبیعی از خود نشان می دهد.

 

مدت زمان عمل ترمیم بکارت

این عمل با توجه به نوع آن حدود 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد. دوران نقاهت آن نیز کوتاه و حدود دو هفته است. زمان استراحت کامل برای این عمل نیز تنها یک تا دو روز خواهد بود. بعد از این مدت با رعایت نکات پزشکی که در ادامه بیان می کنیم، قادر به انجام فعالیت های روزانه هستید. انجام این عمل برای هر فرد تا دو بار قابل انجام است.

 

مزایای عمل ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی) در تهران

● عمل ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی)، نیازی به بستری شدن ندارد و از جراحی های سرپایی به شمار می آید.
● شما برای انجام این عمل به همراه نیاز ندارید.
● این عمل می تواند با بی حسی موضعی یا بیهوشی کامل انجام شود.
● بخیه های آن از نوع جذبی بوده و شما بعد از عمل به کشیدن بخیه نیازی ندارید.
● این جراحی کاملا بدون درد است.
● این روش برای همه ی انواع پرده ی بکارت، روشی قطعی و موثر خواهد بود.

 

پیش از انجام عمل دوختن پرده بکارت ( هایمنوپلاستی)  به چه نکاتی دقت کنیم؟

پیش از انجام عمل ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی)، لازم است چند نکته را بدانید. اول این که انجام این عمل در هر زمانی ممکن است. اما با کمتر شدن فاصله ی میان ایجاد پارگی و جراحی، عمل راحت تر و نتیجه بخش تر خواهد شد. در ضمن تاریخ جراحی باید تا زمان پریودی بعدی فاصله داشته باشد. به علاوه باید قبل از عمل، عفونت های ادراری یا واژینال احتمالی را درمان کنید. پیش از انجام عمل باید محل را کاملا شیو کنید.

تشخیص زمان پارگی پرده بکارت

تشخیص زمان پارگی پرده بکارت، نهایتا طی یک تا دو هفته پس از پارگی امکان‌پذیر بوده و اگر بیشتر از این مدت از زمان پارگی پرده بکارت سپری شده باشد، امکان تشخیص زمان آسیب دیدن آن، وجود نخواهد داشت.

 

بعد از انجام عمل دوختن پرده بکارت ( هایمنوپلاستی) چه مراقبت هایی باید صورت گیرد؟

بعد از انجام عمل ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی)، شما باید داروهای تجویز شده توسط پزشک را به صورت کاملا صحیح مصرف کنید. این داروها شامل آنتی بیوتیک، مسکن، داروهای ضد قارچ و کرم های ترمیم کننده است. از آب فراوان و غذاهای پر فیبر در رژیم غذایی خود استفاده کنید. این نوع تغذیه باعث ممانعت از یبوست شده و از باز شدن بخیه ها جلوگیری می کند.

توجه کنید که در مدت نقاهت خود باید از توالت فرنگی استفاده کنید. به هیچ وجه روی بخیه ها ننشینید. با قدم های کوتاه راه بروید و این کار را با آرامش و آهستگی انجام دهید. از پله تا حد امکان استفاده نکنید. بهداشت واژن و لباس زیر خود را رعایت کنید. استحمام تا یک روز بعد از عمل مجاز نیست. بعد از هر بار استحمام و دستشویی نیز باید محل بخیه ها را کاملا خشک و تمیز کنید. فعالیت ها و ورزش های سنگین را تا بهبودی کامل حذف کنید.

 

انجام عمل هایمنوپلاستی چه عوارضی در پی خواهد داشت؟

عمل ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی)، گرچه در نوع جراحی های کم عارضه دسته بندی می شود، اما از عوارض معمولی و شایع مصون نخواهد بود. به عنوان مثال، دردهای خفیف در روزهای اول جراحی، احساس سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ و سایر عوارض ناشی از داروهای بی حسی و بیهوشی، خونریزی و ترشحات غیر عادی در محل عمل، ایجاد عفونت، التهاب و کبودی محل جراحی، ایجاد گوشت اضافه و اسکار در محل برش (در بعضی موارد) و … از جمله ی این عوارض خواهند بود.

_ترمیم-پرده-بکارت-هایمنوپلاستی

آیا ترميم بكارت  قابل تشخيص است؟

نکته ی بسیار مهمی در رابطه با تشخیص عمل ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی)، وجود دارد. پزشکان و متخصصان این حوزه با معاینه ی بیمار، قطعا متوجه انجام این عمل می شوند. هر چند مدت زمان طولانی از انجام آن گذشته باشد. اما این عمل برای افراد عادی به هیچ وجه قابل تشخیص نیست. البته بدین منظور باید از جراح ماهر و باتجربه کمک گرفت. بهترین جنس نخ بخیه را به کار برد. مراقبت های بعد از عمل را باید به صورت کامل انجام داد و از ایجاد اسکار در محل بخیه ها جلوگیری کرد.

 

ویژگی دکتر خوب برای دوختن پرده بکارت در تهران

دکتر خوب برای دوختن پرده بکارت (هایمنوپلاستی) باید مهارت‌ها و ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  1. تجربه: دکتر باید تجربه کافی در جراحی هایمنوپلاستی داشته باشد و قبل از اینکه به عنوان پزشک شما انتخاب شود، باید سوابق عملیاتی و تحصیلی او را بررسی کنید.
  2. تخصص: باید یک متخصص جراحی زیبایی زنان باشد و در روش‌های جدیدتر جراحی پلاستیکی دقیقاً آگاهی داشته باشد.
  3. دقت: در دوخت پرده بکارت، دقت بسیار حائز اهمیت است. دکتر باید توجه کامل به هر جزئیات داشته باشد تا بتواند پرده بکارت را به صورت دقیق ترمیم کند.
  4. استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته: دکتر باید از تجهیزات پزشکی پیشرفته استفاده کند تا بتواند عملیات را به صورت دقیق و با کمترین میزان خطا انجام دهد.
  5. حساسیت به نیازهای بیمار: دکتر باید به نیازهای شما به خوبی توجه کند و سعی کند بهترین درمان را ارائه دهد. باید در مورد هرگونه سوال یا نگرانی، با شما صحبت کند و در اختیار شما قرار گیرد.
  6. خلاقیت: در برخی موارد، دکتر باید بتواند به صورت خلاقانه با مشکلات پیش آمده در طول عملیات مقابله کند و راه حل‌های مناسبی را ارائه دهد.
  7. تعامل و ارتباط موثر: دکتر باید بتواند با شما به خوبی ارتباط برقرار کند و از شما به خوبی استماع کند تا بتواند بهترین درمان را ارائه دهد.

قیمت ترمیم بکارت (هایمنوپلاستی) در تهران

مهم ترین عامل موثر در هزینه  ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی)، میزان پارگی پرده بکارت می باشد. علاوه بر آن مدت زمانی که عمل به طول انجامد و تعداد بخیه ها در قیمت جراحی موثر هستند. در ضمن تخصص و مهارت پزشک و امکانات بیمارستان یا کلینیک نیز در قیمت نهایی موثر خواهد بود. بالاتر بودن دستمزد یک دکتر خوب برای ترمیم پرده بکارت (هایمنوپلاستی) کاملا بدیهی است. بدین منظور شما می توانید به دکتر فروغی فر به نشانی www.drforooghifar.com مراجعه کنید. بدین ترتیب نه تنها با یک دکتر خوب در این زمینه آشنا می شوید، بلکه از مزایای بسیار زیاد دیگری نیز بهره مند می شوید.

 

این مطالب نیز ممکن است برای شما مفید باشد

تشخیص سلامت پرده بکارت

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 41 میانگین: 3.7]
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

39 دیدگاه ها
  1. معصومه احمدی

    سلام من نمیدونم پرده ام چی هست یک بار عکس شو ب دکتر فرستادم گفتن حلقوی هست
    یک بار رابطه داشتم خون اومد
    الان چه جوری بفهمم بکارتم چی هست
    حلقوی هم نیاز ب ترمیم داره

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      باید معاینه شوید لطفا با مطب تماس بگیرید

    • مهسا

      سلام
      میخواستم هزینه این عمل را بدونم که مجموعه چقدر می‌شود خواهش میکنم کمک ام کنید

    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام لطفا با مطب تماس بگیرید

    • دکتر طاهره فروغی فر

      با مطب تماس بگیرید

    • دریا

      سلام وقت بخیر
      من یک خانم ۴۳ ساله هستم دو تا فرزند دارم یکی طبیعی زایمان شده و یکی با عمل سزارین الان من می تونم برای پرده بکارت اقدام کنم اگر بله هزینه ی آن را لطف می کنید

    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام لطفا با مطب تماس بگیرید

  2. Sara

    سلام وقت بخیر هزینه عمل‌چقدر هستش؟

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام عزیزم لطفا با مطب تماس بگیرید

    • علی

      شماره مطب

    • دکتر طاهره فروغی فر

      شماره تماس : 02126760576 – 02126760572

    • M

      سلام ببخشید هزینه ترمیم بکارت چنده؟

    • دکتر طاهره فروغی فر

      با مطب تماس بگیرید

      شماره تماس : 02126760576 – 02126760572

    • مونا عظیم زاده

      سلام وقتتون بخیر لطف میکنید هزینه عمل هایمنو پلاستیو بفرمایین

    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام لطفا با مطب تماس بگیرید

    • فرزانه

      سلام وقت تون بخیر من شش روز قبل پریود بودم بعد امروز پایم لیس خورد از سر زینع پایین افتیدم بعد از ظهر تا حالا خون ریزی دارم ولی هیچ درد ندارم نمیدانم پرده ام سالم است یا نه

    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام باید معاینه شوید

    • نسترن

      ترو خدا من نامزدم هزینه ش. چقدر ترمیم پرده بکارت ترو خدا بگین خانواده من میکشم

    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام لطفا با مطب تماس بگیرید

  3. دنیا قربانی

    سلام من حدود ۳۰ سال سن دارم و۷سال پیش رابطه داشتم وپردم از بین رفت الان میخوام ازدواج کنم میخواستم حدودا هزینه ترمیم رو بدونم واینکه شما برگه سلامت بعد از عمل میدید؟

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام با مطب تماس بگیرید

      شماره تماس : 02126760576 – 02126760572

  4. مهدیه

    سلام
    وقت بخیر خواستم بدونم شرایط دوخت پرده بکارت چیه
    و هزینش چقدره شما انجام میدین

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      با مطب تماس بگیرید

      شماره تماس : 02126760576 – 02126760572

  5. S

    برای ترمیم رضایت پدر و مادر لازمه؟

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      برای مشاوره با مطب تماس بگیرید

      شماره تماس : 02126760576 – 02126760572

  6. سهیلا براری

    سلام میشه شماره تماس را بفرمایید

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      شماره تماس : 02126760576 – 02126760572

  7. البایی

    سلام وقت بخیر. من حدود دوسال پیش عقد کردم و جدا شدم الان میخوام دوباره ازدواج کنم برای خانواده همسر آیندم این موضوع خیلی اهمیت داره.میخواستم بدونم که اگه بخوام ترمیم انجام بشه نیازی به گواهی پزشکی قانونی و غیره هست یا با مراجعه به مطب میتونم انجام بدم؟

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام با مطب تماس بگیرید

      شماره تماس : 02126760576 – 02126760572

  8. FARIBA

    سلام وقت بخیر،من۲سال با نامزدم نزدیکی داشتم وپرده بکارتم پاره شده الان خانوادش تا گواهی سلامت بهشون ندم اجازه نمیدن عقد کنیم میخواستم بدونم ترمیم بکارت انجام بشه گواهی سلامتم میدید یا بایدبه پزشک قانونی مراجعه کنم ؟؟

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام با مطب تماس بگیریید

  9. ن. ژ

    سلام
    ببخشید بنده حدوداً سی ساله هستم، و هفته ی پیش توی خیابون، محکم افتادم روی ضایعات فلزی ساختمونی، یک جسم نوک تیز فلزی به واژنم اصابت کرد و خونریزی اتفاق افتاد، نمیدونم الآن بکارتم آسیب دیده یا خیر، و اگر بعد از معاینه مشخص بشه که آسیب دیده آیا امکانش هست برای ترمیم به مطب شما بیام یا اول باید به پزشکی قانونی و غیره مراجعه کنم؟(لطفاً مثل سایر کامنت ها، نگین که با مطب تماس بگیرید! واقعاً خیلی ترسیدم و نگرانم و این چند روز رو در جهنم زندگی کردم! لطفاً فقط بگین که امکانش هست مستقیم بیام پیشتون و اگر خدای نکرده، آسیب دیده، ترمیم کنید؟ یا مستقیم نمیشه و گواهی هایی از جاهای دیگه اول باید اخذ بشه؟)

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام بیایید مطب اول ببینم وقت بگیرید از مطب

  10. نازی

    سلام میشود بگویید آیا دوخت بکارت انجام میدید.
    اگر بله لطفآ یک آدرس مشخص بفرستید .مثلآ نمبر واتسپ یا چیزی که بشه تماس گرفت.

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام بله

      با مطب تماس بگیرید

      : 02126760576 – 02126760572

  11. ن

    سلام من 16سالم هست و دوسال پیش افتادم یک چیز تیز بهم برخورد کرد منم میتونم عمل کنم ؟

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام عزیزم باید معاینه شوید با مطب تماس بگیرید

  12. فاطمه

    سلام دکتر وقتتون بخیر .دکتر توروخدا راهنماییم کنین من حدودا یک ماه پیش پرده بکارتم رودوختم وچندروز پیش از عقب رابطه داشتم و هنگام نزدیکی متوجه نشد و یهو آلت ب‌جلو رفت اما داخل نشد زود بلندشدم و هیچ دردی نداشتم اما بعدش چون استرس داشتم واژن رو باپارچه پاک‌کردم وقتی پاک کردم دوسه قطره ی خون رو پارچه بودولی دیگه هیچ خونریزی نداشتم اون دوسه قطره هم جوری نبود ک از واژن خارج بشه وروی پاهام بریزه خودم باپارچه پاک کردم ک متوجه شدم
    .ینی الان پردم دوباره پاره شد ؟؟؟توروخدابگین خیلی میترسم نمیدونم چیکارباید کنم خودمم ک‌نگا میکنم متوجه نمیشم ک آیا پاره شده یانه

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      سلام عزیزم احتمالا پرده بکارت آسیب ندیده اما باید معاینه بشوید

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *