دکتر طاهره فروغی فر » جراحی زیبایی واژن » هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران

هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران

دکتر طاهره فروغی فر ، فلوشیپ فوق تخصصی زنان، زایمان و جراح زیبایی زنان در این مقاله در مورد هزینه عمل لابیاپلاستی برای شماعزیزان توضیح می دهند.باماهمراه باشید.

هزینه لابیاپلاستی در بین بانوان و حتی در شهرهای مختلف یکسان نیست و عوامل زیادی در میزان آن دخالت دارد. مهارت پزشک در انجام این عمل حساس، می‌تواند مهمترین عامل تعیین قیمت باشد. با این حال داشتن یک قیمت پایه، می‌تواند افراد را ترغیب به انجام آن کند و یا پشیمان گردند. این جراحی بیشتر جنبه تغییرات ظاهری دارد و در افزایش یا کاهش میل جنسی تاثیری ندارد. تغییرات ظاهری واژن باعث بهبودی عملکرد آن نیز می‌شود. تعداد افرادی که متقاضی انجام این عمل هستند بسیار زیاد هستند اما زمانی که متوجه قیمت آن می‌شوند، برای انجام آن دچار تردید می‌شوند. در ادامه مقاله به لابیاپلاستی و مزایای آن بیشتر می‌پردازیم و عوامل موثر در قیمت آن را توضیح می‌دهیم.

 

دکتر-طاهره-فروغی-فر

مزایای پرداخت هزینه عمل لابیاپلاستی و انجام آن در تهران

پرداخت هزینه لابیاپلاستی برای همه ممکن نیست، با این حال اگر بدانند که مزایای انجام این جراحی چیست ممکن است نظرشان تغییر کند. برای انجام اصولی این جراحی، ابتدا باید تحت معاینه یک پزشک متبحر قرار بگیرید تا میزان تغییراتی که باید ایجاد شود را برآورد کند. این جراحی برای بانوانی مناسب است که ضخامت لبه خارجی در واژن آنها زیاد است و شکل منظم و زیبایی ندارد. عدم تقارن لبه‌های بیرونی و بزرگ بودن بیش از حد به طوری که هنگام پوشیدن لباس تنگ آزار ببینند. به طور کلی این جراحی جوانسازی واژن است و انجام آن در زنانی که سن بیشتری دارد باعث بهبود در عملکرد واژن خواهد داشت. علاوه بر این اعتماد به نفس زن را در انجام رابطه جنسی بیشتر می‌کند.

 

مزایایی که انجام  جراحی زیبایی لابیاپلاستی به دنبال دارد شامل موارد زیر است:

  • رفع عیوب واژن ( عدم تقارن لبه‌های خارجی و یا بزرگی بیش از حد آنها ).
  • خروج راحت‌تر ترشحات واژن و عدم عفونت آن.
  • بهبود عملکرد واژن و ایجاد ظاهری مناسب برای آن.
  • افزایش اعتماد به نفس بانوان در حین رابطه جنسی.
  • افزایش رابطه جنسی و بیشتر شدن میزان رضایت از آن.
  • نیاز به بیهوشی ندارد و به سرعت قابل انجام است.
  • دوره نقاهت کوتاهی دارد و پس از جراحی عوارض جدی و دائمی به وجود نمی‌آورد.
  • انجام برخی از فعالیت‌های ورزشی که تا قبل از عمل رنج آور بود.
  • عصب‌های جنسی که در لبه‌های داخلی وجود دارند از بین نمی‌رود.
  • می‌توان در کنار آن سایر جراحی‌های زیبایی و جوانسازی واژن را نیز انجام دهید.
  • انجام این عمل در خانم‌های بالای 20 سال امکان پذیر است و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.

 

هزینه-لابیاپلاستی

بیشتر بخوانید : عمل لابیاپلاستی درتهران

عوامل تاثیر گذار در هزینه عمل لابیاپلاستی در تهران

مهمترین عاملی که در هزینه جراحی زیبایی واژن تاثیر دارد نوع جراحی است. عموما عمل فوق بسته به روشی که انجام می‌شود دارای دو نوع متفاوت است:

  1. تکنیک Trim : در این روش لبه خارجی به صورت عمودی برش داده شده و سپس بخیه می‌شود. حدود یک ساعت مدت زمان انجام این روش جراحی است.
  2. تکنیک Wedge : در این روش، برشی به شکل V در قسمت مرکزی لبه خارجی واژن می‌خورد تا بافت‌های اضافی برداشته شود و در نهایت بخیه می‌شود. مدت زمان انجام این روش جراحی طولانی‌تر بوده و 7 ساعت وقت لازم دارد.

 

دو روش معرفی شده را می‌توان با کمک لیزر نیز انجام داد. اما سایر عواملی که در هزینه جراحی زیبایی واژن تاثیر گذار است شامل موارد زیر می‌شود.

  • تغییرات مورد نیاز واژن.
  • روش انجام جراحی لابیاپلاستی.
  • ابزارهایی که در جراحی فوق استفاده می‌شود ( بخیه و لیزر ).
  • مکانی که عمل قرار است در آنجا انجام ‌گیرد ( کلینیک یا بیمارستان ).
  • نوع عارضه لابیا.
  • مقدار برش‌هایی که نیاز دارد زده شود.
  • تبحر و مهارت پزشک متخصص که در میزان قیمت جراحی بسیار تعیین کننده است.
  • انجام لابیاپلاستی با دیگر جراحی‌های زیبایی واژن.
  • انتخاب بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی.

بدهی است هر چه دکتر از تبحر بیشتری برخوردار باشد هزینه دستمزد وی نیز بالاتر خواهد بود. همچنین اینکه فرد در بیمارستان بستری می‌شود یا کلینیک و برای انجام جراحی از بی حسی استفاده می‌شود یا بیهوشی عمومی، هزینه لابیاپلاستی را تعیین می‌کند. برای دانستن اینکه واژن به چه تغییراتی نیاز دارد و هزینه آن با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم چقدر می‌شود باید با یک متخصص خوب و متبحر مشورت کنید.

آیا بیمه‌ها هزینه لابیاپلاستی را تقبل می‌کنند؟

از آنجایی که لابیاپلاستی عمل زیبایی محسوب می‌شود هزینه های آن تحت پوشش بیمه و بیمه های تکمیلی قرار نمی‌گیرد و در کل عمل لابیاپلاستی و دیگر عمل های زیبایی واژن تحت پوشش بیمه نیستند.

هزینه-جراحی-زیبایی-واژن

بیشتر بخوانید : عمل واژینوپلاستی در تهران

 

مقایسه هزینه عمل لابیاپلاستی در ایران با کشورهای دیگر که در آنها این عمل زیبایی واژن انجام می شود

در ایران، عمل لابیاپلاستی به صورت رایج انجام می‌شود و دارای تکنولوژی و تجهیزات پزشکی مدرن است. همچنین، قیمت عمل لابیاپلاستی در ایران نسبتاً پایین‌تر است.

در کشورهای غربی، هزینه عمل لابیاپلاستی بالاتر از ایران است و ممکن است برای برخی از بیماران قابل دسترس نباشد. به عنوان مثال، در آمریکا، هزینه عمل لابیاپلاستی معمولاً بین ۴ تا ۱۰ هزار دلار است، در حالی که در ایران می‌توانید با مبلغ حدود ۲ تا ۳ میلیون تومان به عمل لابیاپلاستی بپردازید.

در ایران، پزشکان و متخصصین زیادی در زمینه جراحی زیبایی فعالیت می‌کنند و تجربه کافی در انجام عمل لابیاپلاستی دارند. همچنین، در ایران، قوانین سختگیرانه‌ ای در خصوص مشاوره قبل از عمل و انجام عمل با شرایط ایمن و استاندارد وجود دارد که می‌تواند باعث افزایش اعتماد بیشتر بیماران به خدمات پزشکی شود.

در کل، به دلیل داشتن تجهیزات پزشکی مدرن، قیمت مناسب و تعداد زیادی از پزشکان و متخصصین مجرب، ایران برای انجام عمل لابیاپلاستی مناسب است.

 

قیمت لابیاپلاستی در تهران

تهران شهری بسیار بزرگ است و پزشکان متخصص و متبحر زیادی در آنجا مشغول فعالیت هستند. معمولا قیمت لابیاپلاستی در تهران و سایر شهرهای بزرگ با شهرهای کوچکتر بسیار متفاوت است و هزینه بیشتری را نیاز خواهد داشت. تبحر دکتر در میزان قیمت این جراحی بسیار تعیین کننده است. پزشکی که بتواند با مهارت خاص واژن را طوری جراحی کند که جای اسکار حاصل از بخیه ایجاد نشود، ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد. به هر حال شما قصد دارید با این کار اعتماد به نفس خود را افزایش دهید پس لازم است که این جراحی به صورت حرفه‌ای انجام شود.

ایجاد برش، در درست‌ترین ناحیه، و بخیه بعد از آن و سایر اقداماتی که باید انجام شود همگی عواملی است که اگر به خوبی توسط پزشک انجام نشود متقاضی را ناراضی کرده و در کل از انجام این عمل پشیمان می‌شود. جراحی لابیاپلاستی یک عمل بسیار ظریف است که بر روی حساس‌ترین عضو بدن خانم‌ها صورت می‌گیرد پس انتخاب یک دکتر متبحر بسیار اهمیت دارد.

 

 

اهمیت تورم اقتصادی در هزینه عمل لابیاپلاستی

در تعیین قیمت لابیاپلاستی در تهران و دیگر شهرها میزان تورم نیز در نظر گرفته می‌شود. در نتیجه وجود تورم نیز در افزایش قیمت این جراحی تاثیر گذار است. اما نکته‌ای که باید در نظر گرفت این است که تا زمانی که تحت معاینه پزشک قرار نگرفته باشید و کارهایی که باید روی واژن انجام شود را مشخص نکند نمی‌توان یک قیمت کلی در مورد انجام این روش جراحی داد.

احتمال دارد توسط پزشک ویزیت شوید و انجام اقدامات جزئی را برای شما تشخیص دهد و هزینه آن بسیار ناچیز باشد. برعکس آن ممکن است نیاز به انجام چند کار همزمان با لابیاپلاستی باشد که هزینه این روش جراحی را بسیار بیشتر می‌کند. بنابراین برای انجام این روش جراحی به بهترین شکل باید ابتدا در جستجوی یک دکتر متخصص و متبحر باشید. سپس در یک جلسه معاینه انجام می‌شود و همچنین یک برآورد هزینه بابت جراحی به شما داده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید : هزینه ترمیم پرده بکارت

سوالات رایج در مورد عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی

آیا برای انجام لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی داریم؟

بله، برای انجام لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارید. این عملیات با استفاده از بیهوشی موضعی یا بیهوشی کلی انجام می‌شود. در بیهوشی موضعی، ناحیه مورد نظر با دارویی موضعی مانند لیدوکائین بی حس می‌شود و در بیهوشی کلی، بیمار به طور کامل بیهوش می‌شود و از عملیات مستقیماً بر روی واژن و لب‌های آن انجام می‌شود. بهتر است قبل از انجام این عملیات با پزشک خود درباره نوع بیهوشی مورد استفاده صحبت کنید و تمامی ریسک‌ها و مزایای آن را بشناسید.

 

آیا این عمل دردناک است؟

این عمل معمولاً با بی حسی موضعی در چند مرحله قابل کنترل است و کاملاً بدون درد انجام می‌شود.

 

عمل لابیاپلاستی چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان انجام عمل لابیاپلاستی بستگی به میزان تغییرات دارایی‌های لبیاها و همچنین نوع تکنیک جراحی دارد. در بیشتر موارد، این عملیات حدود 1 تا 2 ساعت طول می‌کشد. اما در برخی موارد، ممکن است زمان بیشتر یا کمتری برای انجام عمل لابیاپلاستی نیاز باشد.

 

آیا می‌توان این عمل را در افرادی که هنوز ازدواج نکرده‌اند ولی لابیاهای بزرگ دارند انجام داد؟

بله، لابیاپلاستی مشکلی برای بکارت دختران ایجاد نمی‌کند و در همه افراد ۱۸ سال به بالا چه ازدواج کرده باشند و چه ازدواج نکرده باشند قابل انجام است.

 

آیا جای بخیه‌ها (اسکار) در لابیاپلاستی باقی می‌ماند؟

خیر، باتوجه به اینکه  خونرسانی در ناحیه واژن بسیار خوب است و بخیه‌ها در صورت نیاز به صورت زیبایی زده می‌شود، جای بخیه‌ها باقی نمی‌ماند. در ضمن، اگر لابیاپلاستی با لیزر واژینال انجام شود، می‌توان همزمان برش و انعقاد خون را انجام داد و نیازی به بخیه نیست.

 

آیا لابیاپلاستی روی لذت جنسی تاثیر دارد؟

لابیاپلاستی سبب کوچک شدن لابیاها یا لب‌های اطراف واژن می‌شود ولی این عمل باعث کاهش میل جنسی نمی‌شود. اعصاب حس جنسی که باعث لذت جنسی می‌شوند اکثراً در ناحیه کلیتوریس و در نقطه جی در داخل واژن قرار دارند و نه روی لابیا مینور. به علاوه، با زیباتر شدن واژن و افزایش اعتماد به نفس، فرد احساس بهتری از خود داشته باشد و رضایت جنسی بیشتری در رابطه جنسی داشته باشد.

 

چند روز بعد از لابیاپلاستی می‌توان به سر کار برگشت؟

بعد از عمل نیاز به دو روز استراحت در منزل هست و تا یک هفته می‌توان از مرخصی شغلی استفاده کرد.

 

آیا لابیاپلاستی سبب تنگ تر شدن واژن هم می‌گردد؟

لابیاپلاستی سبب کوچک شدن لابیاها یا لب‌های اطراف واژن می‌شود ولی اگر واژن هم دچار گشاد شدگی باشد، می‌توان همزمان با لابیا پلاستی، پرینورافی یا تنگ کردن مدخل واژن را هم انجام داد.

 

جهت روشن کردن پوست ناحیه واژن آیا می‌توان آن را همراه لابیاپلاستی انجام داد؟

بله، می‌توان با استفاده از لیزر واژینال سفید کردن واژن را همزمان با لابیاپلاستی انجام داد. لیزر واژینال یکی از روش‌هایی است که با استفاده از نور لیزر به پوست واژن کمک می‌کند تا روشن‌تر شود. این روش به‌طور معمول همراه با لابیاپلاستی انجام می‌شود و به دلیل اینکه دستگاه لیزر بر روی پوست واژن کار می‌کند، برای بیمار بسیار راحت و نیاز به بیهوشی ندارد

 

 

این مطالب نیز ممکن است برای شما مفید باشد

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

1 دیدگاه
  1. محدثه

    خیلی عالی بود

    پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *