دکتر طاهره فروغی فر » جراحی زیبایی واژن » تزریق چربی به واژن در تهران و هزینه آن

تزریق چربی به واژن در تهران و هزینه آن

تزریق چربی به واژن در تهران توسط دکتر خوب زنان

روش های متعددی برای جوانسازی واژن وجود دارد که هر کدام مزایای خود را دارند.این روش ها شامل تزریق ژل،تزریق چربی،کربوکسی تراپی و استفاده از آر اف میباشد.

همگی این روش ها در مطب دکتر طاهره فروغی فر قابل انجام است.در این مطلب درباره تزریق چربی  به لابیا ، نحوه انجام آن، مراقبت های بعد از آن و هزینه تزریق چربی به واژن توضیح داده خواهد شد.عمل زیبایی  واژن باید در نهایت دقت انجام شود تا نیاز به جراحی دوباره و ترمیم مجدد کاهش یابد.یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی واژن و رفع افتادگی واژن ،تزریق چربی به واژن است.دراین مقاله از سایت دکتر طاهره فروغی فر ، فلوشیپ فوق تخصصی زنان، زایمان و جراح زیبایی زنان با ما همراه باشید.

 

 

دلایل تزریق چربی  به واژن در تهران

با گذشت زمان و افزایش سن، تمام اندام های بدن به مرور شادابی خود را از دست می دهند، واژن نیز از این قانون مستثنی نبوده و با افزایش سن و دیگر عوامل دچار پیری، افتادگی و حتی تیرگی می شود.این مسئله اجتناب ناپذیر است اما می توان با روش هایی همچون تزریق چربی به ناحیه ی تناسلی، زیبایی و شادابی را به این ناحیه باز گرداند.

عللی که به واسطه ی آن ها واژن دچار افتادگی و شلی می شود، ممکن است در دراز مدت منجربه کاهش اعتماد به نفس بانوان شود.در برخی موارد این مساله منجربه کاهش کیفیت در روابط جنسی خواهد شد.بنابراین اگر احساس می کنید دچار این مشکل هستید و این مسئله باعث ناراحتی و رنج شما می شود، یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی و رفع چین و چروک تزریق چربی  به ناحیه ی تناسلی است

 

دکتر-طاهره-فروغی-فر

 

علل افتادگی واژن چیست؟

• افزایش سن: همانطور که گفته شد با گذشت زمان و افزایش سن، اندام تناسلی مانند دیگر اندام های بدن دچار پیری و افتادگی می شود.
• یائسگی: یائسگی تغییرات زیادی در بدن یک خانم ایجاد می کند که یکی از آن ها از بین رفتن شادابی واژن است.
• زایمان های متعدد: تجربه بارداری و زایمان مخصوصا زایمان طبیعی ممکن است تغییرات زیادی در این ناحیه به وجود بیاید و یا بافت های واژن آسیب ببینند و یا دچار پارگی شوند.
• افزایش و کاهش وزن شدید: در اثر انباشته شدن چربی و یا کاهش وزن شدید، ناحیه ی تناسلی مانند دیگر اعضای بدن چربی از دست داده بنابراین دچار افتادگی و شلی خواهد شد.
• اثر مصرف برخی از داروها در مواجه ها برخی بیماری ها: مصرف برخی از دارو ها و یا کاهش توانمندی و شادابی بیمار در مواجه با برخی بیماری ها ممکن است تاثیراتی را روی این ناحیه بگذارد.
• ژنتیک: ژنتیک در ناحیه ی تناسلی نیز مانند دیگر نواحی بدن موثر است.بدین صورت برخی از افراد دارای پوست تیره یا شل شده یا چروکیده در این ناحیه هستند و تمایل دارند با روش های جوانسازی واژن ناحیه ی تناسلی را ترمیم کنند.

‎برای انجام اقدامات زیبایی به خصوص جوانسازی واژن حتما به متخصصین زنان و افراد مجرب مراجه نمایید، نتیجه بخش بودن این روش ها، نیازمند توانایی و تجربه بالایی هستند.

 

هزینه تزریق چربی به واژن

 

مراحل و نحوه تزریق چربی  به واژن در تهران

تفاوت بسیار شگفت انگیز تزریق چربی به واژن و تزریق ژل به این ناحیه در آن است که برای جوانسازی در روش تزریق چربی، از چربی بدن خود بیمار استفاده می شود، به صورتی که مقدار لازم چربی از بدن بیمار در ناحیه شکم،پهلوها یا ران گرفته شده و سپس این چربی در نواحی از قبل مشخص شده در واژن تزریق میشود.

1-   این روش معمولا نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و با بی حسی موضعی هم می توان این روش جوانسازی واژن را انجام داد.

2-   ابتدا با استفاده از یک دستگاه قدرتمند از نواحی بدن بیمار به خصوص شکم چربی برداشته می شود.

3-   چربی گرفته شده ازبدن کاملا پاکسازی و تصفیه می شود تا در نهایت یک چربی کاملا شفاف و زرد رنگ به دست آید.

4-   در مرحله آخر هم چربی به دست آمده در واژن بیمار تزریق می شود.

 

ماندگاری تزریق چربی به واژن چه قدر است؟

مدتی بعد از تزریق چربی به لابیا ماژور ،تورم ناشی از التهاب کاهش می یابد.تعداد کمی از سلولهای چربی تخریب میشوند.میزان تخریب و از بین رفتن سلولها ی چربی به چند عامل مهم بستگی دارند.
‎مهارت جراح در ساکشن صحیح چربی،ابزار مناسب برای ساکشن چربی به نحویکه باعث اسیب سلولها نشود ،ناحیه ای از بدن فرد که چربی از آن برداشته میشود.
‎به طور کلی شرایط بدنی بیمار، وضعیت ناحیه ی تناسلی نیز در ماندگاری و نتیجه بخش بودن این روش بسیار موثر است.

در ابتدا مقداری از چربی تزریق شده از بین میرود اما آن مقداری که باقی میماند دائمی و ماندگار است.

 

کاربردها و مزایای تزریق چربی به واژن چیست؟

تزریق چربی به واژن طی بی حسی موضعی یا بیهوشی (طبق تمایل بیمار و نظر پزشک) انجام شده و دوره نقاهت خاصی برای آن معین نمی شود اما لازم است به مراقبت هایی توجه شود.

‎مزایای تزریق چربی به لابیا ماژور

  • جوان سازی قسمت بیرونی واژن
  • رفع تیرگی ناحیه ی تناسلی و روشن کردن واژن
  • رفع افتادگی وشلی واژن
  • بهبود روابط جنسی و افزایشاعتماد به نفس در رابطه جنسی
  • حجیم کردن ناحیه ی واژن
  • رفع تیرگی ناحیه ی تناسلی و روشن کردن واژن
  • رفع افتادگی و سستی واژن
  • جوانسازی واژن
  • بهبود روابط جنسی و افزایش لذت جنسی
  • حجیم کردن ناحیه ی واژن

 

آمادگی لازم قبل از تزریق چربی به واژن در تهران

• قطع مصرف سیگار و مشروبات الکی حداقل دو هفته قبل
‎• قطع برخی از داروهایی که می توان با انجام این روش در تداخل باشد و یا روند بهبودی را کند کنند
‎• انجام بررسی های لازم توسط پزشک قبل از تزری
‎• در صورتی که بیماری، حساسیت دارویی و یا عفونت خاصی دارید حتما پزشک خود را در جریان بگذارید

 

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

بعد از تزریق چربی به واژن، برخی مراقبت‌های خاصی لازم است تا به نتایج بهتری دست یابید. در زیر چند مورد از مراقبت‌های بعد از تزریق چربی به واژن آمده است:

  1. استراحت: بلافاصله پس از انجام تزریق چربی به واژن، بهتر است استراحت کافی داشته باشید.
  2. استفاده از یخ: به منظور کاهش خونریزی و التهاب پس از تزریق، می‌توانید از یخ استفاده کنید.
  3. جلوگیری از فعالیت‌های شدید: برای حفظ بهترین نتیجه، بهتر است تا حداقل چند روز پس از تزریق از فعالیت‌های شدید و ورزش‌هایی که باعث تحریک زیاد واژن می‌شوند، خودداری کنید.
  4. رعایت ضوابط بهداشتی: در صورتی که پزشک به شما هرگونه راهنمایی یا دستورالعمل بهداشتی داده است، باید آن‌ها را به دقت رعایت کنید تا عفونت و التهاب جلوگیری شود.
  5. پیگیری با پزشک: در صورت هرگونه نگرانی یا سوال، باید با پزشک خود تماس بگیرید تا بهترین مراقبت‌ها را برای خود پیشنهاد بگیرید.

 

عوارض تزریق چربی به واژن

بلافاصله پس از تزریق ممکن است عوارضی مانند قرمزی، سوزش و خارش ایجاد شود که پس از چند روز برطرف می گردد.

بروز حساسیت پس از تزریق واژن بسیار نادر است اما ممکن است چند ساعت پس از تزریق عوارض حساسیت مشاهده شود.

گاهی حساسیت ها تاثیری به عنوان واکنش های التهابی یا گرانولوما و التهاب مزمن ممکن است ایجاد کنند. تورم شدید در مواردی که تزریق به صورت سطحی انجام گرفته و یا در مواقعی که میزان تزریق زیاد باشد، امکان دارد رخ دهد که این مشکلات در مدت یک یا دو هفته مرتفع می شود.

 

هزینه تزریق چربی به واژن در تهران

یکی از سوالاتی زیادی که خانم ها در رابطه با تزریق چربی به واژن می پرسند مقدار هزینه آن می باشد. با توجه به اینکه جراحی زیبایی واژن هر فردی با دیگری متفاوت می باشد نمی توان هزینه مشخصی را ارائه داد. عمل تزریق چربی به دلیل اینکه عمل زمان بری می باشد و شامل دو مرحله تخلیه و تزریق است هزینه آن به نسبت تزریق ژل به واژن که 10 دقیقه به طول می انجامد متفاوت است.

همچنین، تجربه و مهارت پزشک نیز می تواند تاثیرگذار باشد و باعث افزایش هزینه شود.هزینه های دیگری مانند مراحل قبل و بعد از عمل نیز باید در نظر گرفته شوند. ممکن است نیاز به مشاوره قبل از عمل و آزمایشات قبلی داشته باشید که هزینه اضافی را به دنبال دارد. همچنین، بعد از عمل ممکن است نیاز به داروها، پانسمان و مراقبت های ویژه داشته باشید که نیز هزینه دارد.

لازم است قبل از انجام هر گونه جوانسازی واژن با پزشک متخصص زنان مشورت کرد تا با معاینه ناحیه مورد نظر هزینه نهایی اعلام شود. این هزینه ها علاوه بر اینکه از نظر شرایط جسمانی فرد ممکن است متفاوت باشد از نظر میزان دستمزد پزشک و شهر و جغرافیای مختلف می تواند متغیر باشد.

 

این مطالب نیز ممکن است برای شما مفید باشد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 3.5]
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

2 دیدگاه ها
  1. ازیتا

    خانم دکتر ممکن بدن با چربی سازگار نباشه و دچار مشکل بشیم

    پاسخ
    • دکتر طاهره فروغی فر

      با سلام
      خیر چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و به خود فرد تزریق میشود بنابراین بافت بدن همان فرد است.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *