دکتر طاهره فروغی فر » جراحی زیبایی واژن » هزینه انجام آر اف واژینال در سعادت آباد

هزینه انجام آر اف واژینال در سعادت آباد

آر اف واژینال ( واژن ) در تهران توسط دکتر طاهره فروغی فر

شل شدن واژن، یکی از موارد شایعی است که بسیاری از خانم ها بعد از زایمان با آن روبرو می شود که می تواند عوارضی مانند بی اختیاری ادرار را نیز به همراه داشته باشد. در طول زایمان، کانال واژن دچار کشیدگی می شود تا نوزاد خارج شود. واقعیت ین است که بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله، واژن فرم و حالت اولیه خود را از دست می دهد.

به مرور زمان و با بالا رفتن سن، بسیاری از خانم ها از افتاگی و شل شدن پوست لابیاهای خود شکایت می کنند. این قبیل تغییرات، جزء روند طبیعی افزایش سن است و در واقع نمی توان از بروز آن ها پیشگیری کرد.اما خوش بختانه امروزه با پشرفت هایی که در زمینه زیبایی زنان صورت گرفته، مشکلات گفته شده با استفاده از روش های غیر جراحی و بی آن که بیمار زیر تیغ جراحی برود، قابل درمان می باشند. ادامه مطلب را با سایت دکتر طاهره فروغی فر متخصص زنان و زایمان  همراه باشید.

 

آر اف واژینال ( واژن ) چیست؟

آر اف واژینال ( واژن )، از جمله این روش هاست. در این روش، انرژی رادوفرکوئنسی (RF) که به بافت تابیده می شود باعث می شود پوست و عضله ای که شل و افتاده شده است، کشیده و تنگ شود که نتیجه آن، جوانسازی و شادابی مجدد بافت است، به علاوه این که به درمان اختلالاتی از قبیل بی اختیاری ادرار نیز کمک خواهد شد.

آر اف واژینال، روش غیر تهاجمی است و بدون نیاز به بیهوشی و یا ایجاد برش انجام می شود. کل روند درمان نیز در حدود پانزده تا سی دقیقه به طول می انجامد.در طول درمان، هندپیس که پروب ظریفی است، انرژی آر اف را به بافت واژن منتقل می کند. این انرژی هم چنین به لابیای خارجی نیز تابیده خواهد شد.

این روش درمانی، کاملا بدون درد است و ممکن است بیمار مقداری احساس داشته باشد. آر اف واژینال، هیچ گونه دوره نقاهتی را به همراه ندارد و بیمار می تواند همان روز به منزل برگردد و کارهای عادی و روزانه خود را بی هیچ محدودیتی انجام دهد.

 

دکتر-طاهره-فروغی-فر

 

 

آیا لیزر آر اف واژینال باید در سن خاصی انجام شود؟

در واقع، سن خاصی برای انجام این روش غیر جراحی وجود ندارد. زمان انجام به نیازهای بیمار و سبک زندگی او بستگی دارد. به عنوان مثال، خانم هایی که زایمان داشته اند، این درمان می تواند نتایج موثرتری را به همراه داشته باشد تا در خانمی که تاکنون زایمانی نداشته است.

همان طور که در ابتدا نیز اشاره شد، بافت واژن در طول زایمان دچار کشیدگی می شود. حتی به مرور زمان، عضلات و بافت ناحیه واژن نیز ضعیف و شل خواهند شد.پس با توجه به موارد گفته شده می توانیم به این نتیجه برسیم که: آر اف واژینال در خانم ها و در سنین بالا نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.

آر اف واژینال چه نتایج فیزیکی را به همراه دارد؟

آر اف واژینال ( واژن )، به میلون ها خانمی که از شل شدن واژن خود ناراضی هستند، کمک کرده است. این روش درمانی باعث می شود شما واژنی تنگ و محکم داشته باشید.

این نکته را در نظر داشته باشید که بافت واژن نیز همانند پوست برای این که محکم بماند، به کلاژن و الاستین نیاز دارد. با تحریک تولید کلاژن، شاهد تشکیل بافت های جدید و سالم خواهیم بود.

 

بیشتر بخوانید : درمان پولیپ رحم

 

آر-اف-واژینال-در-سعادت-آباد

درمان واژینیموس با آر اف واژینال

آر اف واژینال (RF Vaginal) یا روش فرکانس رادیویی واژینال، یکی از روش‌های درمانی برای واژینیموس است. این روش با استفاده از انرژی فرکانس رادیویی برای تحریک تولید کلاژن و تنش در دیواره واژن استفاده می‌شود. در زیر توضیحاتی در مورد درمان واژینیموس با آر اف واژینال آمده است:

  1. روند درمان: در این روش، دستگاهی که انرژی فرکانس رادیویی را تولید می‌کند، به ناحیه واژنی هدایت می‌شود. انرژی حاصل از آن، با بافت‌های واژن تعامل می‌کند و باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می‌شود. این عمل باعث افزایش تنش و جمع شدن واژن و در نتیجه بهبود واژینیموس می‌شود.
  2. جلسات درمانی: برنامه‌ریزی جلسات درمانی براساس وضعیت خاص هر فرد و توصیه های پزشک معالج می‌تواند متفاوت باشد. معمولاً برای دستیابی به نتایج بهتر، چند جلسه درمانی لازم است. این جلسات ممکن است به طور هفتگی یا ماهیانه برنامه‌ریزی شوند.
  3. راحتی و عدم نیاز به بستری: آر اف واژینال یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی است که نیازی به بستری در بیمارستان ندارد. روند درمان معمولاً در دفتر پزشکی یا مطب انجام می‌شود و بیمار می‌تواند بلافاصله پس از جلسه به زندگی عادی برگردد.
  4. زمان بهبود: بیشتر بیماران پس از چند جلسه درمانی نتایج مثبتی را تجربه می‌کنند. بهبود واژینیموس و تنش واژنی معمولاً در طی سه تا شش ماه پس از جلسات بهبود می‌یابد.
  5. عوارض: در اکثر موارد، آر اف واژینال به عنوان یک روش امن و کم خطر شناخته می‌شود. با این حال، بعضی از عوارض ممکن است شامل درد موقت، تورم یا حساسیت در ناحیه درمانی باشد. این عوارض عموماً در مدت کوتاهی بعد از جلسات درمانی بهبود می‌یابند.

 

 

بعضی از مزایای جوانسازی واژن با آر اف واژینال عبارتند از:

1- بهبود علائم واژنی مانند خشکی، التهاب و خارش

2- کاهش احساس درد در زمان روابط جنسی و تقویت عضلات واژن

3- افزایش لذت جنسی و رضایت شخصی

4- بازگشت به شکل و حالت قبلی واژن پس از زایمان و یا تغییرات دیگری که باعث تغییرات در واژن شده است.

5- این روش غیر جراحی می باشد و به عنوان یک روش سریع و کم خطر برای بهبود سلامت واژن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در طول آر اف واژینال چه اتفاقی می افتد؟

در ابتدا، ابزار مخصوص این روش، وارد دهانه واژن می شود. این ابزار، در واژن و دهانه واژن به حرکت در می آید تا میزان یکسانی از انرژی به تمامی نواحی برسد. ممکن است بیمار در ناحیه تناسلی کمی احساس گرما و حرارت داشته باشد. اما بسیاری از بیماران متوجه مورد خاصی نخواهند د.

برخلاف سایر روش های جراحی، آر اف درمانی است که بافت واژن را مستقیما مورد هدف قرار می دهد، بی آن که نیازی به ایجاد برش و بخیه باشد و نتیجه آن که هیچ گونه اسکاری نیز برجای نخواهد ماند.

 

 

آیا نتایج با آر اف واژینال دائمی است؟

حتی یک جلسه آر اف می تواند نتایج ماندگار و طولانی مدتی را به همراه داشته باشد و فرد تغییر را در خود احساس می کند. توجه داشته باشید، از آن جایی که میزان شل شدن بافت واژن در هر فرد متفاوت است، این روش نتایج متفاوتی را نیز نشان خواهد داد.

معمولا نیازی به انجام مجدد این درمان، به مدت دوارده ماه نخواهد بود.

بسیاری از بیماران از این روش به عنوان یک درمان پیشگیرانه استقبال می کنند.

 

هزینه-آر- اف- واژینال- در- تهران

عوارض آر اف واژینال

عموماً آر اف واژینال به عنوان یک روش درمانی امن و کم خطر شناخته می‌شود. با این حال، ممکن است بعضی از عوارض کوتاه مدت پس از جلسات درمانی ظاهر شوند که عبارتند از:

  1. درد موقت: ممکن است در ناحیه پردازش شده یا اطراف آن درد و تورم موقتی احساس شود. این عارضه معمولاً در عرض چند روز بهبود می‌یابد.
  2. خونریزی واژنی: بعد از جلسات آر اف واژینال، ممکن است در طی چند روز اول خونریزی واژنی ملاحظه شود. این خونریزی معمولاً بسیار سبک و کوتاه مدت است و به طور طبیعی بهبود می‌یابد.
  3. التهاب واژن: برخی از افراد ممکن است پس از آر اف واژینال علائم التهاب واژنی مانند خارش، سوزش یا التهاب را تجربه کنند. در صورتی که علائم به مراتب شدیدتر شوند یا طولانی مدت باشند، بهتر است به پزشک خود مراجعه کنید

چه مدت بعد از بارداری این روش باید انجام شود؟

تغییرات زیادی در بدن در طول دوران بارداری و بعد از آن اتفاق می افتد. با این که آر اف واژینال، درمان کاملا ایمنی است، با این حال توصیه می شود بیماران، درمان را شش ماه بعد از زایمان انجام دهند، چه زایمان طبیعی و چه سزارین.

در این بازه زمانی، اجازه ترمیم به بافت واژن داده می شود، در نتیجه، بعد از درمان، بیشترین میزان کلاژن در بافت تشکیل می شود که بهترین نتایج را نیز به همراه خواهد داشت.

نکته مهم دیکر این است که این روش باید بعد از پایان دوره شیردهی انجام شود.

جالب است بدانید بسیاری از بیماران، این روش را انجام می دهند تا کلاژن بیشتری در بافت واژن شان تولید شود، بی آن که قصد بارداری در آینده داشته باشند.

  • خانم هایی که احساس می کنند به دلیل شل و افتاده شدن واژن، میل جنسی خود را از دست داده اند و یا با مشکلاتی از قبیل بی اختیاری ادرار روبرو شده اند، می توانند از مزایای درمان آر اف واژینال بهره مند شوند.

 

 

 

هزینه rf واژینال در تهران

هزینه آر اف واژن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مثلا اینکه به چند جلسه آر اف نیاز دارید یا عملهای زیبایی همزمان دارید یا نه. مثلا اگر بخواهید تنگ کردن واژن را همراه با درمان بی اختیاری ادرار انجام دهید، هزینه های شما بیشتر می شود. بنابراین هزینه آراف بعد از جلسه معاینه و مشخص شدن نیازها و خواسته های شما توسط پزشک تعیین می شود.

 

در پایان این که،

درمانی غیر تهاجمی، بدون نیاز به برش و بخیه و هم چنین بدون دوره نقاهت که نتایج بسیار درخشان و طولانی مدتی را به همراه دارد.از جمله مزایای این روش می توان به جوانسازی بیشتر ناحیه تناسلی و واژن اشاره کرد.

 

این مطالب نیز ممکن است برای شما مفید باشد

جراحی زیبایی واژن  در تهران

عمل لابیاپلاستی در تهران

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *