دکتر طاهره فروغی فر » زایمان و بارداری » معرفی بهترین دکتر سزارین تهران

معرفی بهترین دکتر سزارین تهران

دکتر طاهره فروغی فر ، فلوشیپ فوق تخصصی زنان، زایمان و جراح زیبایی زنان در این مقاله در مورد زایمان سزارین و ویژگی های دکتر خوب برای عمل سزارین برای شماعزیزان توضیح می دهند.باماهمراه باشید.

بهترین دکتر سزارین تهران دکتری می باشد که بتواند با مهارت و تخصص خود سلامت مادر و نوزاد را تضمین نماید. به صورت کلی زایمان را می توان یکی از چالش برانگیزترین اتفاقات دوران بارداری دانست. تمام خانم ها از همان روز های اول که متوجه بارداری خود می شوند به انتخاب یک دکتر خوب فکر می کنند. از همین رو در این مقاله دکتر طاهره فروغی فر در مورد مشخصات  بهترین دکتر سزارین تهران به شما توضیح می دهد.با ما همراه باشید.در نظر داشته باشید که شما باید یک پزشک خوب زنان و زایمان انتخاب نمایید تا به راحتی هر زمان که نیاز بود، در دسترس باشد.

 

 

آشنایی با زایمان سزارین در تهران

برای خارج نمودن جنین از شکم مادر، باید زایمان صورت گیرد. زایمان ها یا به صورت طبیعی هستند یا به صورت سزارین انجام می شوند. گفته می شود که در کشور ایران میزان زایمان های سزارین حدود 5 برابر بیشتر از زایمان های طبیعی می باشد. اما باید بدانید که این نوع زایمان در شرایط خاص به مادران پیشنهاد می شود که در ادامه این شرایط بیان می شوند.

برای انجام سزارین لازم است تا مادر به صورت کامل بیهوش شود یا از ناحیه کمر بی حسی به او تزریق گردد. پس از اینکه مادر بیهوش یا بی حس شد، پزشک یک برش افقی در ناحیه زیر شکم او ایجاد می نماید.

پس از آن یک سوند در شکم قرار می گیرد تا ادرار را تخلیه نماید. پس از برش لایه های پوست، پزشک کیسه آب دور جنین را پاره کرده و نوزاد را خارج می نماید. در این مرحله بسیار مهم است که دهان و بینی نوزاد کاملا تخلیه شوند. در این صورت وی می تواند به راحتی نفس بکشد. پس از آن می بایست بند ناف گره زده شود. در نظر داشته باشید که برای آخرین مرحله مهم است که پزشک جفت را از بدن مادر خارج کرده و محل برش را بدوزد.

تمام مراحل فوق باید توسط فردی انجام شوند که بسیار با مهارت است. از همین رو توصیه می گردد تا بهترین دکتر سزارین تهران را شناخته و نسبت به تخصص او اطمینان حاصل نمایید.دکتر طاهره فروغی فر یکی از بهترین پزشکان سزارین در تهران می باشد برای رزرو وقت و نوبت می توانید با ایشان تماس بگیرید.

 

بیشتر بخوانید : نکته های بسیار جالب درباره زایمان طبیعی

 

بهترین-دکتر-سزارین-تهران

نظر بهترین دکتر سزارین تهران در مورد درد زایمان سزارین

این نوع زایمان نیز دارای معایب و مزایای خاص خود است. در زایمان سزارین بر خلاف زایمان طبیعی، مادر در حین زایمان متوجه دردی نمی شود. اما پس از رفع بیهوشی کم کم متوجه درد در ناحیه برش خورده می شود. این نوع زایمان کوتاه است. به همین دلیل بسیاری از افراد آن را توصیه می نمایند.

برای کنترل درد پس از سزارین، پزشک ممکن است از داروهایی استفاده کند. این داروها می‌توانند در کاهش درد و افزایش راحتی شما در طول فرآیند بهبودی کمک کنند. همچنین، به شما توصیه می‌شود که به فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی  بپردازید تا فرآیند بهبودی شما را تسهیل کند.

هر زنی ممکن است در برابر درد پس از سزارین به شکل مختلفی واکنش نشان دهد. بنابراین، برای کنترل درد و رفع عدم راحتی، ممکن است نیاز به ترکیب چندین روش و درمان دارویی باشد.

باید بیان نمود که بیهوشی استفاده شده در این نوع زایمان به صورت مستقیم تاثیر منفی روی مادر یا نوزاد نمی گذارد. همچنین اثرات بیهوشی طولانی مدت نیست. البته پزشک متخصص با توجه به شرایط جسمی شما باید میزان ماده بیهوشی را تخمین زده و تجویز نماید.

 

دکتر-طاهره-فروغی-فر

هر آنچه که باید در خصوص بهترین دکتر سزارین تهران بدانید

انتخاب نوع زایمان بر عهده پزشک زنان و زایمان می باشد. هر کدام از انواع زایمان ها دارای معایب و مزایای خاص خود است. اما باید در نظر داشته باشید که اگر زایمان سزارین را انتخاب نمایید، لازم است تا حتما پزشک مجربی را برای این کار برگزینید. در زایمان طبیعی، پزشک دخالت چندانی در روند زایمان ندارد. اما سزارین کاملا به پزشک زنان و زایمانی که انتخاب نموده اید مربوط می شود. از همین رو عنوان می گردد که حتما در انتخاب بهترین دکتر سزارین تهران ریزبین باشید. یک دکتر خوب برای عمل سزارین باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • قبل از عمل، اطلاعات کاملی در اختیار مادران قرار دهد تا مادر حین سزارین دچار ترس و دلهره نشود.
  • بتواند استرس مادر را کاهش داده و او را آرام نماید.
  • از پس کودک به دنیا آمده برآید و چنانچه کودک مشکلی داشت، قادر باشد اقدامات لازم را انجام دهد.
  • مهربان و غمخوار باشد.
  • دارای مجوز رسمی پزشکی باشد و تعهدات خود را بداند.
  • باید دارای بورد تخصصی در حوزه بیماری های زنان و زایمان باشد.
  • مهارت، تجربه و دانش عمل سزارین را داشته باشد. در این صورت سلامت مادر و نوزاد تضمین می گردد.

در شهر های بزرگ مانند تهران که تعداد پزشکان بسیار زیاد است، انتخاب یک دکتر مجرب کار دشواری است. اما اگر شما ویژگی های یک دکتر مجرب را بدانید راحت تر می توانید بهترین دکتر سزارین تهران را یافته و به دغدغه های خود خاتمه بدهید.

 

بهترین-دکتر-سزارین

دکترها برای چه حالتی زایمان سزارین را پیشنهاد می دهد؟

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که بهترین دکتر سزارین تهران، دکتری است که بتواند نوع زایمان را به خوبی تشخیص دهد. در حالات زیر اغلب عمل سزارین توسط پزشک توصیه می گردد:

  • شرایط نوزاد مناسب نباشد. به عنوان مثال ریتم قلب او نامنظم شنیده شود.
  • اگر جنین در شکم مادر به درستی قرار نگیرد به نحوی که پاهای او به سمت پایین باشد، زایمان سزارین توصیه می شود.
  • اگر مادر چند قلو باردار باشد، عمل زایمان سزارین پیشنهاد می گردد.
  • اگر جفت در بخش جلویی دهانه رحم باشد، مادر نمی تواند فرزند خود را به صورت طبیعی به دنیا آورد.
  • اگر نوزاد بسیار بزرگ باشد، لازم است تا حتما مادر سزارین شود.
  • مادری که فرزند اول آن به صورت سزارین به دنیا آمده است، برای فرزند دوم نیز زایمان سزارین پیشنهاد می گردد
  • مشکلات قلبی یا تنفسی در مادر
  • عفونت‌های مزمن مادر که می‌تواند به نوزاد منتقل شود
  • ابتلا به دیابت بارداری و کنترل ناقص آن
  • بیماری‌هایی که ممکن است باعث خطر جدی برای مادر یا نوزاد شوند، مانند پره‌اکلامپسی، ریسک‌های بیشتری برای لوله‌های تنفسی نوزاد
  • غیرقابل تحمل بودن درد زایمان

 

بیشتر بخوانید : دکتر خوب برای دوختن پرده بکارت در تهران

جمع بندی:

به صورت کلی باید بدانید که زایمان سزارین از جمله عمل های سختی می باشد که این روزها انجام می شود. از همین رو انتخاب بهترین دکتر سزارین تهران مهم می باشد. در انتخاب یک دکتر خوب توجه داشته باشید که وی باید فردی با اخلاق باشد. در این صورت می تواند استرس و نگرانی مادر را کاهش دهد.

دکتر طاهره فروغی فر  با دارا بودن  تخصص و دانش لازم و از سوی دیگر تجربه و آگاهی کافی از عمل سزارین می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *